Zejména ve velkých podnicích je na velké ploše rozmístěna spousta strojů a další techniky. To všechno tu má náležitě fungovat, aby se výroba vyplácela a vypadala tak, jak vypadat má. Ale nic není věčné, a tak je třeba takové stroje někdy upravovat a někdy opravovat, aby nám lidem sloužily tak, jak nám sloužit mají. A tak mají firmy i své servisní techniky, kteří se o to mají postarat. A také se starají, ovšem v mnoha případech ne až tak dokonale. Čímž se teď nehodlám navážet do kvality jimi odváděné práce. Spíš bych tu chtěl zdůraznit efektivitu, s jakou tito pracují.
Představte si třeba továrnu, ve které nejsou jednotlivá pracoviště a zaměstnanci navzájem propojeni. Dělník z jednoho konce továrny aby se tak sebral a šel tam, kde sídlí servisní zaměstnanci. Tam aby našel toho pravého, vysvětlil mu, v čem je problém, a odvedl ho ke svému stroji, který potřebuje servisní zásah. Nebo si představte továrnu, kde servisní technik po celou pracovní dobu courá po továrních halách a zjišťuje si, zda ho někde není potřeba. Tím se mrhá jeho časem, a navíc tu hrozí, že zatímco ho někde potřebují, je těžko k nalezení, protože je právě neznámo kde v takovém velkém objektu.
Zkrátka a dobře v takových případech vznikají zbytečné prostoje, které poškozují hospodaření takového podniku. A to není žádoucí. A naštěstí se s tím nikde nemusí ani smiřovat. Protože už existuje andon system, který je komplexním řešením pro řízení servisního týmu ve výrobních zařízeních. Nahlašování poruch tímto systémem probíhá efektivně a bezdrátově, servisní technici se záhy dozví, kde a co nefunguje tak, jak to fungovat má. A oprávněné osoby se dozvědí i to, jak dlouho trvala pracovníkovi cesta na dané místo a jak dlouho se s úkolem vypořádával.
Takže tento systém činí podniky daleko efektivnějšími. A to je v konkurenčním boji na trhu důležité.